09.05.2012

Fin fin tur med fin fine damer

Nå har jeg endelig(!) kommet meg etter en fantastisk helg :)
Den ble tilbragt i vakre Bergen med vakre kusiner..
O store lykke og glede sier jeg bare, jeg er SÅ heldig å være del av Norges verdens fineste familie♥ 
12 av i alt 16 kusiner (4 hadde passe gyldig fravær..;)) hadde en hel helg sammen, 12 vidt forskjellige damer men alle liker å prate og le. Og da mener jeg virkelig LIKER...
Bergen viste seg fra en særdeles sjarmerende side, tross vi fikk oppleve de 4 årstider gjerne i løpet av bare en time...
Her kommer det et aldri så lite bilderas, kanskje lurt å gå på do først..?? :)
 Noen av oss kom tidlig på fredag og hadde hele dagen
til å kose seg og shoppe.. :)
 :)

 På fredagskvelden møttes vi, hjemme hos kusinen som bor i Bergen -et særdeles stort og vakkert hjem...
Et hjem der skjønne mennesker bor♥
 Utsikten fra stuevinduet.. Say no more.. :)
 Lørdag formiddag soset vi rundt på Bryggen osv før vi skulle møtes til lunsj på Fløien.
 Dette er IKKE en av kusinene.. :)







 På Fløien var det duket for en ny og hyggelig sammenkomst.
 Fløiens fiskegryte -slett ikke verst, slett ikke verst :)

 På lørdagskvelden var det klart for det tradisjonelle treffet, ost, kjeks, vin, pakker, latter og skravlings.
Same procedure as every year.... :)


 Søndag ble det sosing og kos for 3 av oss, for vårt fly gikk senere enn de andres..
 Bybanen fikk vi også forsøkt denne helgen


 Et deilig rekesmørbrød på Wesselstuen rakk vi
også før vi måtte dra.. :)

En flott tur med flott flottere flotteste kusiner, en gjeng damer i sin beste beige frakk og stjerneskjerf alder♥
En gjeng morsomme, rause, kloke, tøysete, reflekterte damer som byr generøst på seg selv -kan ikke tenke meg bedre kusiner å ha!!
En stor takk til dere alle for at dere er de dere er ♥
Glad i dere!
Og ♥-lig takk til kusine V som åpnet sitt flotte hjem for denne gjengen to dager på rad og sørget for at vi fikk en så fin helg.
Etter en slik helg sitter jeg igjen med takknemlighet over hvor heldig jeg er..

Dato for neste års treff er allerede satt -kjenner at jeg gleder meg alt..

På gjensyn!


3 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder!! Du er flink :) Takk for en særdeles flott helg, har nesten ikke landet enda.. Skal hilse fra darlingen, han var mektig imponert over dette ;) Klem TE

    SvarSlett
  2. Så fint innlegg Gry, blir helt rørt jeg:o) Du er jo selve komiker'n vår og får virkelig igang skrattemusklene hos oss. Du bidrar helt klart masse når det gjelder trifsel :o) Nedtellingen til neste års treff er helt klart igang. Klem Reidun

    SvarSlett
  3. Fantastiske Bergen - lett og se/lese at du koste deg MAX. Så fantastisk :-)
    Må bare si en gang til at bloggen din er megakos å lese. Det er virkelig deg!
    Klem fra Lia, R sender storhilsen til C.

    SvarSlett