05.06.2012

Jeg får visst ikke dette til jeg...

Jeg får til mye rart.
Jeg får til mye bra.
Jeg får til mye halvbra.
Jeg får nesten til alt jeg vil.
Bortsett fra en ting:
Det er å få gjester til å komme på *home party* hos meg.
Der er jeg lusen, ja rett ut elendig stinkende dårlig er jeg.

For andre gang i livet har jeg nå forsøkt å skramle sammen en gjeng til å komme på et party - denne gang et Casa interiørparty.
Jeg får det ikke til.

I fjor inviterte jeg en stor gjeng småbarnsmødre til et Pomp de Lux party -vakre barneklær til fornuftige priser.
Fikk jeg folk til å komme?
Neida.

Et par stykker viste interesse men det var jo ikke nok..
Samme skjer nå -kun et par tre stykker har varslet at de vil komme.
Noen få takker høflig nei -resten later som ingen ting..

En ting jeg har vært usedvanlig god på i alle år er å stille opp når venner/bekjente inviterer til sånne partyer.
Gud vet hvor mange tupperware/undertøy/sminke/kremer/lys/klær og andre unevnelige partyer jeg har vært på!
Har vært på party hos flere av de jeg har invitert også...

Men nå er det slutt på at jeg skal være en flittig og god gjest på sånne partyer.
Hvorfor skal jeg være god på det lenger?
Har ikke vært noen særlig god investering akkurat.
Skulle det dukke opp en slik invitasjon -så passer det nok ikke.
Skal sikkert vaske håret eller no' den kvelden.
Eller se på om balkonggresset gror.
Høres jeg sur ut?
Bra!
For det er akkurat et jeg er.
Barnslig?
Hell yeh!
God på å være det også jeg.

På gjensyn!

-
Bildene er lånt fra Casa sin katalog -du kan se hele katalogen HER 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar