08.06.2012

Jeg fikk det til!!


Det ble Casa interiørparty allikevel (!) -noe jeg trodde var nærmest umulig for meg å få til.. ref. forrige innlegg..
Men inn døra kom den ene dama etter den andre og vi hadde en veldig hyggelig kveld :) Så i går kveld ble stua mi fyllt til randen av fine interiørting og fin fine damer :)
En fantastisk kombinasjon spør du meg.
Og jeg kosa meg såååå!
Det ble handling, skravling, kaffe og noe å bite i.
Og Bittelillegull sto for underholdningen lyden...
Ikke snakk om å legge seg nei når en har det publikumet OG godsaker stående fremme :)
 En liten oppfordring til gjestene..










Lagde et lite kakebord til gjestene, etter restene å bedømme var kringla og regnbuefruktspydene det mest populære på bordet :)

Ikke nok at jeg hadde mange fine damer på besøk, de handlet attpåtil så mye at jeg fikk skikkelig uttelling som vertinne.
Jeg kunne velge meg ut varer for kr. 700,-, få to eller var det tre? varer til halv pris, samt kjøpe to flotte lykter for 298- som koster ordinært 1498,-!
Juhuu!
Kvelden jeg trodde ikke skulle bli noe av ble finere enn finest♥
Tusen takk til alle mine gjester og takk til konsulenten som kom med alle sine produkter (det var jammen masse!)
Håper dere kosa dere i går!!

(Hi,hi -jeg er jo god på dette jo....... :)) -Kanskje jeg prøver igjen en annen gang???

Fin fredag!
På gjensyn!



8 kommentarer:

  1. Hallo. Kvelden var topp - du får til du! Handling ble det også:-). Nå får jeg lage pizza til småjentene våre (som har blitt så store). Klemz

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra du kosa deg :) Og takk for at du gir barnet mitt mat! ;);) Og ja, de har blitt alt for store!!! Klemklem

      Slett
  2. Det blei en flott kveld og bra kjøp :) Fint du var fornøyd m kvelden :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig veldig fornøyd! Takk skal du ha :)

      Slett
  3. Takker for en fin kveld... og Peder var virkelig i form.....Klem Ann-kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. I lige så :) Han var i KJEMPEform kan du si! Puh! :) Klemklem

      Slett
  4. Kosa meg masse jeg :) Mette

    SvarSlett