12.12.2012

Kasper, Jesper og Jonatan...??

I går kjøpte jeg en bittebittebitteliten julekrybbe, så liten at man fint får plass til alle delene i nesa -om man vil...
Denne satte jeg frem i går kveld og i dag sto den fristende og fin for små barnefingre... Helt som forventet :)
 
Lyset er typen juletrelys, så da kan du tenke deg størrelsen...
 
 Så startet den store spørretimen..
 
 -Hvem er dette?
-Jo, det er jesusbarnet
-Åkej!
 -Hvem er dette?
Jo du, det er eselet.
-Åja -han i Shrek?
-Ja, det stemmer!
osv. osv.
Så tok han de tre vise menn og holdt frem..
-Hvem er dette?
-Det er Caspar og..
lenger kom jeg ikke før han fullførte:
-Jesper og Jonatan!
Og så var spørretimen over :)
For denne gang :)
 
Ha en fin onsdagskveld, tenk det er allerede
Luciadagen i morgen!
Da står det ikke mindre enn to juleavslutninger på programmet...
Først i barnehagen så på skolen :)
Gleder meg jeg ♥
 
På gjensyn!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


2 kommentarer:

  1. Sååå søt! Jeg storgleder meg til julaften :) Klem TE

    SvarSlett