13.12.2012

Noe (jule)muffins på gang...

I dag har jeg skranglet sammen noen julemuffins som vi skal ha med til adventscafeen som 5.trinnet skal ha på skolen.
Alle jenteforeldre skal ha med kake og gutteforeldre skal ha med kaffe som skal selges og pengene går til klassekassa :)
En lur ting som har blitt praktisert i denne klassen siden dag en.
 
 
 Muffins er og blir en slager, men de må pyntes!
Først dærta jeg på litt smørkrem -la ikke ned all verdens innsats for å få den pen på.
 Så strødde jeg litt julestrøssel, traff både fatet og
muffinsene faktisk.
 Noen fikk tredd en kjærlighetpåpinne ned i seg
 -og noen andre fikk noen snømenn i seg,
To marsmallows tredd på et sugerør så dekorert etter beste evne
med tusj som er spiselig.
 mens de resterende fikk en polkastang til pynt.
 Ble akkurat passe julete og barnslig :)
 
Så nå får jeg håpe noen gidder å hoste opp en femmer for stykket så jeg slipper å ta dem med hjem igjen..
Pinlig om alle blir igjen..
 
 
Akkurat nå skulle vi vært på juleavslutning i barnehagen, men minstemann er ikke helt i slaget -hoster, harker og nyser stakkar.
Så han har vært hjemme i dag.
Men jeg fikk sneket meg avgårde ned til byen i dag for å titte på Lillegull og klassen hennes som gikk Lucia.
(Bittelillegull var i trygge hender assa -jeg stakk ikke fra han :) )
Ååååå, de sang så fint og var så søte at mor måtte felle en aldri så liten tåre ♥
 
Ønsker alle som er innom en fin fin
kveld :)
 
På gjensyn!
 
 



4 kommentarer:

  1. Nam nam jeg hadde garantert betalt en 5èr for en slik muffins. :) Veldig søt Lucia ;) Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Fatet ble heldigvis tomt på 1-2-3 :) LG var kjempesøt i dag òg ;)

      Slett
  2. Nydelig lucia <3 Så synd bittelillegull er blitt dårlig ! Godt det er en god stund til nissen kommer... Da rekker han å bli bra. Klem TE

    SvarSlett
    Svar
    1. Det rekker han! Han er veldig klar for nissebesøk snart ;) ;) Klem tilbake

      Slett